retourneren - klachten

Informatie omtrent het retourneren

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. 
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. 
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kinderkamerdecoratie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is." 

Meer informatie vindt u hier.

Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

  3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product,  kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

  4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

  1. Link naar herroepingsrecht formulier


Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

=================================================================

Klachten. 

" We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kinderkamerdecoratie.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. 


Verwijzing naar het Europese ODR-platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
1 Levertijd
1.1 Wat is de levertijd ?
    • Cartoonshop.nl is een onderdeel van JERMA decoraties.
    • -
    • U maakt zelf over
    • Wij versturen uw bestelling zodra uw betaling bij ons binnen is.
    • -
    • Rekeningnummer: NL68INGB0006236672 
    • .
    • t.n.v. JERMA decoraties te 's-Hertogenbosch, Nederland.
    • -
    • Rembours: U betaalt aan de bode. 
    • Besteld u op werkdagen voor 16.00 uur dan wordt uw bestelling nog de zelfde dag via postNL aan u verzonden.
    • -
    • IDEAL. U betaald via uw iDEAL bankrekening.
    • Besteld u op werkdagen voor 16.00 uur dan wordt uw bestelling nog de zelfde dag via postNL aan u verzonden.
    • -
    • Betaling achteraf via Klarna.  Besteld u op werkdagen voor 16.00 uur dan wordt uw bestelling nog de zelfde dag via postNL aan u verzonden.
    • -
    • Creditcard bestelling worden de eerst volgende dag verwerkt en via postNL aan u verzonden.
    • -
    • PayPal. U betaald via uw PayPal rekening. Uw bestelling wordt de eerst volgende werkdag via postNL aan u verzonden.
    • -
    • Zodra uw bestelling hier de deur uit gaat krijgt u altijd een bericht van ons.

    1.2 Hoe plaats ik een bestelling?

    Hoe plaats ik een bestelling?

    Bestellen in 5 stappen
    U plaatst producten in het wagentje.
    Stap 1: winkelwagen controleren
    Stap 2: Uw gegevens
    Stap 3: Verzendmethode
    Stap 4: Betaalmethode
    Stap 5: Bestelling plaatsen

    Producten aan het winkelmandje toevoegen
    Bij alle artikelen staat een blauwe bestelknop "leg in winkelwagen" afgebeeld. Wanneer u op deze knop drukt, plaatst u direct het product in uw winkelwagen (vergeet niet de maat aan te geven). U kunt op de + of - drukken om het aantal te veranderen. Lukt dit niet dan zijn er niet meer artikelen op voorraad! U komt in uw winkelwagen uit.

    Stap 1: Winkelwagen controleren
    Via het winkelwagenicoon rechtsbovenaan elke pagina, kunt u uw huidige winkelmandje bekijken.

    In het winkelwagentje kunt u het volgende:

    • De artikelen bekijken die u heeft toegevoegd.
    • Het aantal te bestellen artikelen verhogen, verlagen of een artikel verwijderen.
      U klikt op de optie verwijderen of past het aantal aan (lukt het niet om het aantal aan te passen dan staat de voorraad op 0 en dus niet meer te bestellen).
    • De prijs bekijken die u betaalt.
    • Bekijken wat het totaalbedrag van uw opdracht is. (Inclusief verzendkosten)
    • Kiezen voor verder winkelen.
    • Kiezen voor afrekenen.

     

    Stap 2: Uw gegevens
    Nadat u uw producten in het winkelwagentje heeft gecontroleerd en op "afrekenen" heeft geklikt komt u in het "Gegevens voor aflevering" scherm.

    In het "Gegevens voor aflevering" scherm kunt u het volgende:

    • Uw standaard afleveradres is geselecteerd.

    Mocht u uw bestelling op een ander afleveradres willen laten bezorgen klikt u het vinkje weg bij "Verzendadres is gelijk aan factuuradres". Klik op volgende stap en u kunt een ander afleveradres invoeren.

    • Kiezen voor volgende stap.

     

    Stap 3: Verzendmethode
    Nadat u op volgende heeft geklikt komt u in het "Verzendmethode" scherm uit.

    In het "Verzendmethode"  scherm kunt u het volgende:

    • GLS bodecentrum.
      Deze staat altijd aangevinkt.
    • Pakket ophalen in ‘s-Hertogenbosch.
      Mocht u hier gebruik van willen maken dan rekent u contant af er is GEEN pinapparaat of wisselgeld aanwezig! Natuurlijk betaald u zo geen verzendkosten, dit kan na het maken van een afspraak stuur een e-mail of bel tijdens kantooruren met JERMA tel. 073 6221982 JERMA / Droomdecoraties bezit geen winkel of showroom
    • Kiezen voor vorige stap om terug te gaan naar uw "Gegevens voor aflevering" scherm.
    • Kiezen voor volgende stap.

    Stap 4: Betaalmethode
    Nadat u op volgende stap heeft geklikt komt u in het "Betaalmethode" scherm uit.

    In het "Betaalmethode" scherm kunt u het volgende:

    • Kiezen voor de gewenst betaalwijze.
      U kunt kiezen voor:

      1.Paypal 2. Multisafepay (Ideal) 3. Bankoverschrijving.
    • Kiezen voor vorige stap om terug te gaan naar het "Verzendmethode" scherm.
    • Kiezen voor volgende stap.

    Stap 5: Bestelling plaatsen (afrekenen)
    Nadat u op volgende stap heeft geklikt komt u in 1 van de volgende 3 schermen:
    U gaat hiermee akkoord met onze algemene voorwaarden.

    1. Paypal
    U komt in het Paypal scherm uit. Hier heeft u de keuze om evetueel met creditcard te betalen. Uw order wordt binnen 24 uur uitgeleverd.

    2. IDeal-Multisafepay
    U komt in het Multisafepay keuze scherm uit. Hier kunt u iDeal kiezen of Creditcard en enkele buitenlandse betaalmethodes. Kies voor Ideal uw eigen bank, u komt dan in uw eigen bankomgeving uit. Na voltooiing van de betaling krijgt u automatisch een scherm te zien met de bevestiging van uw bestelling. U kunt deze eventueel printen voor uw administratie. Via de mail krijgt u tevens deze bevestiging toegezonden.

    3. Bankoverschrijving
    Onze bankgegevens komen tevoorschijn en kunt u het bedrag overmaken.Na ontvangst van betaling worden de artikelen direct uitgeleverd.

    Moet ik mij regristreren?

    Aanmelden als klant
    Om een bestelling te plaatsen bij Droomdecoraties.nl kunt u zich het beste vooraf als klant registreren. Via het tabblad "Mijn account" komt u bij het juiste scherm. U geeft éénmalig de gevraagde gegevens en kiest een wachtwoord. Met uw email en wachtwoord kunt u zich voortaan aanmelden bij Droomdecoraties.nl. Als u de optie aanklikt om uw wachtwoord te onhouden gaat dit voortaan automatisch.

    De voordelen van aanmelden

    • U wordt als eerste op de hoogte gehouden.
    • U kunt vaste afleveradressen aanmaken.
    • U kunt de naam van diegene die op de factuur komt te staan aanpassen.
    • Uw winkelwagentje wordt ook als u niet afrekent bij ons bewaard.
    • U kunt de status van uw bestellingen volgen.
    • U kunt reeds eerder geplaatste orders bekijken.

    U kunt tevens artikelen in uw winkelwagen plaatsten zonder zich eerst te registreren. Als u klikt op afrekenen in het winkelwagentje komt u alsnog in het scherm waar u zich als vaste klant kunt aanmelden of registreren.


    Bestellen zonder registratie
    Wij bieden u ook de optie om bij ons te winkelen zonder zich te registreren. U plaats uw artikelen in uw winkelwagen en klikt als u klaar bent op "afrekenen". Hier volgt als keuze:

    • afrekenen als gast
    • regristreren
    2 Ik zie geen bestelknop
    2.1 Ik zie geen bestelknop

    Ik zie geen bestelknop?

    In dat geval is het artikel uitverkocht!

    Ik wil 2 artikelen van hetzelfde bestellen maar lukt niet?

    Het kan zijn dat er van een artikel maar 1x leverbaar is.
    In dit geval kunt u er ook maar 1 bestellen. U kunt het aantal dan ook niet op 2 zetten!

    Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt in totaal 3 bevestigingen!

    1. Een bevestiging van uw bestelling.
    2. Een bevestiging van uw betaling.
    3. Een bevestiging dat uw artikelen verzonden zijn.

    Moet ik een minimum bedrag aan artikelen bestellen?

    Nee, er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen. Alle artikelen mogen per stuk worden besteld.

    3 Wat zijn de verzendkosten?
    3.1 Wat zijn de verzendkosten?

    Wat zijn de verzendkosten?

    *************************************************************


    • Nederland brievenbus post € 2,95 per zending
    • Nederland pakket post binnen Nederland € 5,95 per zending.
    • Geen verzendkosten bij een bestelling vanaf € 75,00.

    ****************************************


    • Belgie pakket post naar Belgie kost € 8,95 per zending.
    • Geen verzendkosten bij een bestelling vanaf € 75,00.

    ****************************************

    • Versand nach Germany | Duitsland, € 12,95

    ****************************************

    Wat zijn de levertijden?

    • U maakt zelf over. Wij versturen uw bestelling zodra uw betaling bij ons binnen is.
    • ING Nederland: 6236672. 
    • Voor Belgie ING 363052591723.
    • Beide t.n.v. JERMA decoraties te 's-Hertogenbosch

    • IDEAL. U betaald via uw iDEAL bankrekening.
      Uw bestelling wordt de eerst volgende werkdag verzonden.

    • Creditcard bestelling worden na te zijn goedgekeurd de eerst volgende dag verwerkt en verzonden.
    • maestro.jpg

    Brievenbus post

    Versturen wij met Postnl. Hier hoeft u niet voor thuis te zijn.

    **

    --

    Pakket post versturen wij met POSTnl (tnt)

    Wanneer postnl een pakket niet bij u kan afleveren, bieden zij het standaard aan bij uw buren. Als dit niet lukt, dan krijgt u van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website www.postnl.nl/ontvangen een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. Wilt u het pakket liever bij uw buren of op het Postkantoor laten bezorgen? Die keuze kunt u zelf maken. Maakt u geen keuze voor een tweede pakket bezorging? Dan wordt uw pakket de volgende werkdag bij u bezorgd.
    4 Wat is het adres van Kinderkamerdecoratie.nl
    4.1 Wat is het adres van Kinderkamerdecoratie.nl / Cartoonshop.nl
    Ons KANTOOR adres is:
    -
    JERMA / Kinderkamerdecoratie.nl
    Huigepolder 6
    5235 VJ 's-Hertogenbosch
    Nederland
    -
    telefoon 031 (0)736221982 (bereikbaar tijdens kantooruren)
    -
    Let op JERMA / Kinderkamerdecoratie.nl bezit geen winkel, goederen afhalen kan maar maak altijd eerst (via het contact formulier) een afspraak.
    -
    Kinderkamerdecoratie.nl is een onderdeel van JERMA decoraties

    5 Bestellen.
    5.1 Moet ik mij registreren
    Om een bestelling te plaatsen bij de Cartoonshop.nl kunt u zich het besteregistreren. U geeft éénmalig de gevraagde gegevens en kiest een wachtwoord. Met uw email en wachtwoord kunt u zich voortaan aanmelden bij de Cartoonshop.nl. Als u de optie aanklikt om uw wachtwoord te onhouden gaat dit voortaan automatisch.

    De voordelen van aanmelden

    • U wordt als eerste op de hoogte gehouden.
    • U kunt vaste afleveradressen aanmaken.
    • U kunt de naam van diegene die op de factuur komt te staan aanpassen.
    • Uw winkelwagentje wordt ook als u niet afrekent bij ons bewaard.
    • U kunt de status van uw bestellingen volgen.
    • U kunt reeds eerder geplaatste orders bekijken.

    U kunt tevens artikelen in uw winkelwagen plaatsten zonder zich eerst te registreren. Als u klikt op afrekenen in het winkelwagentje komt u alsnog in het scherm waar u zich als vaste klant kunt aanmelden of registreren.


    Bestellen zonder registratie
    Wij bieden u ook de optie om bij ons te winkelen zonder zich te registreren. U plaats uw artikelen in uw winkelwagen en klikt als u klaar bent op "afrekenen". Hier volgt als keuze:
    • afrekenen als gast
    • regristreren
    5.2 Bestellen zonder te registreren

    Wij bieden u ook de optie om bij ons te winkelen zonder zich te registreren. U plaats uw artikelen in uw winkelwagen en klikt als u klaar bent op "afrekenen". Hier volgt als keuze:

    • afrekenen als gast
    • regristreren

    De voordelen van aanmelden

    • U wordt als eerste op de hoogte gehouden.
    • U kunt vaste afleveradressen aanmaken.
    • U kunt de naam van diegene die op de factuur komt te staan aanpassen.
    • Uw winkelwagentje wordt ook als u niet afrekent bij ons bewaard.
    • U kunt de status van uw bestellingen volgen.
    • U kunt reeds eerder geplaatste orders bekijken.
    5.3 Betaalmethodes.

    U heeft de keuze uit:

    • MultisafePay (Ideal, Mastercard, Visa, Directebanking, Mistercash, Giropay)
    • Bank overschrijving

    Wat is MultisafePay?

    MultisafePay is een onafhankelijke en gerenommeerde intermediair tussen Internetwinkels, consumenten en banken.

    Klanten kunnen betalen via iDEAL, Visa, Master Card.

    Buitenlandse klanten kunnen gebruik maken van Mister Cash (België), Giropay (Duitsland), Carte Bleue (Frankrijk), Maestro of betaalsysteem DIRECTebanking.

    Hoe werkt MultisafePay?

    Door Multisafepay aan te vinken als betaalmethode wordt u direct doorgelinkt naar een overzicht hoe u wenst te betalen. Klik eenvoudig de gewenste optie aan!

    Wat als betalen niet lukt?

    Stuur ons uw bestelling en adres gegevens per e-mail. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling geplaatst wordt.

    info@Cartoonshop.nl

    De cartoonshop.nl is een onderdeel van JERMA decoraties.
    6 Andere webwinkels van JERMA
    6.1 Welke webwinkels heeft JERMA ?
    Wij werken op internet met de volgende webwinkels.